ischlabehle

Alla inlägg under augusti 2010

Av ischlabehle - 8 augusti 2010 19:54

Du hörde aldrig av dig, jag vet inte vart du är. Jag vet inte om jag verkligen trott att du skulle kliva av.. ett tåg eller en buss och komma och omfamna mig. Jag lurade nog mig själv till den insikten. Skulle jag ha ringt? Skulle jag ha frågat vart du tog vägen? Frågorna är lika många som igår men jag har fortfarande inga svar, kanske kommer jag aldrig få några svar. Du försvinner om två månader, ska vi hinna omfamnas en sista gång innan? Jag börjar tveka, kanske jag ska börja redan nu att radera dig ifrån mitt liv.

Jag vet inte nu, men du ska veta att jag saknar dig.

Oli

Av ischlabehle - 7 augusti 2010 20:15

i've made my bed, so i'll lie in it
i've dug my grave so i'll die in it


Just like the living dead, i've got a taste for something.
And i dont want it, i just need it.
And i cant believe that its getting harder just to feel alive.
Its getting harder just to feel alive.


Bring me the Horizon

Av ischlabehle - 7 augusti 2010 19:56


Tänk om du bara säger att du kommer, men skiter fullständigt i mig. Tänk om du blir besviken? Jag har aldrig sagt att jag är perfekt. Men du har alltid varit så säker på din sak att jag är en vacker människa. Tänk om du är ute efter bekräftelse, ute efter kärlek. Jag har inget av det att ge. Du tänker inte existera inom två månader. Men inget jag säger kan ändra på det. Kanske det är det bästa, men vill jag då se dig en sista gång innan? Du kommer få mig att darra av nervositet, du kommer få mig att grina. Men kommer jag kunna trolla fram ett leende hos dig? När du ska gå, hur ska jag beete mig, krama dig farväl eller slå dig på käften för att du vill sluta andas? Så många frågor, och svaren ligger rakt framför mig tills imorgon. Du delar mig och du vet, att du kommer alltid vara den som förstog mig bäst. Tappre vän.

Av ischlabehle - 6 augusti 2010 12:20

glömma tid och rum, stirrande på en teve. Jag måste erkänna att jag gillar det.
Skjutspel i all ära, sålänge offren är zoombies som är lite lagomt otäcka är det hela helt underbart. Med myskläder jag vill följa trenden och också gå in på one piece och beställa en såndär.. sparkdräkt för 1300:- menmen!

synd bara att det är strålande sol ute och hinder är uppställda i paddocken, ena hästen väntar på lunch och jag sitter här och skjuter.. Nja skärpning och tillbaka till.. framtiden? :D

Av ischlabehle - 4 augusti 2010 15:24

Jag slungade första stenen, och den träffade henne
Jag slungade andra stenen, och den träffade lite sämre
Den tredje och lite nära, skjuter ingen
håller så? men tillräckligt ändå för att få den grå asfalten att förstå
Att hennes hjärta sluta slå och att röd var en mycket bättre färg ändå

"Döda", viska' fåglarna
"Döda", viska' Gudarna
"Döda", viskade horisonten
och det lät så jävla mörkt

Döda de förälskade

Av ischlabehle - 4 augusti 2010 13:24

älskas utan att älska
imition av kärlek
är det äkta?
är det rosor
litar jag fördomsfullt
eller flyter jag bara med
jag vet inte
men jag vill ha dig.

Av ischlabehle - 2 augusti 2010 23:00

                              smärta är en öppen väg till själen
  
                            men är det verkligen dit vi vill?

Ovido - Quiz & Flashcards