ischlabehle

Alla inlägg under januari 2011

Av ischlabehle - 31 januari 2011 19:48

När man är /nöjd/
ser du vad jag ser?
Helt plötsligt sviktar allting (musik non stop)
- - - -
Jag flyter runt och vill inte sitta still /sluter ögonen/
Jag är nästan som du (dansar)
- - - -
  
- - - -
Visionerna tar slut
Får lite panik över att jag tappar greppet
Monster under min smala säng
- - - -
Du lärde mig att synas
Framför dig är jag fri ( -Ge mig allt du har )
sommarsnö
- - - -

Av ischlabehle - 30 januari 2011 21:18

    
ska bli fett rik, sen så

Av ischlabehle - 23 januari 2011 21:22



- - - - -


Av ischlabehle - 23 januari 2011 21:15

Please drop the past and be true
Don’t think we’re okay
Just because I’m here
You hurt me bad but I won't shed a tear
I’m leaving you for the last time baby
You think you’re loving,
But you don’t love me
I’ve been confused
Outta my mind lately,
You think you’re loving,
But I want to be free, baby
You’ve hurt me
All the days spent together
I wished for better,
But I didn’t want the train to come
Now it’s departed, I’m broken hearted
Seems like we never started
All those days spent together
When I wished for better
And I didn’t want the train to come
You think you’re loving
But you don’t love me

tid

Av ischlabehle - 23 januari 2011 00:39


bra förklaring varför jag inte är här så ofta
jobb.  

Av ischlabehle - 20 januari 2011 17:05

ledig från skolan vi aldrig vistas på
gjort av med 6000 kronor på birsta city
åh

  
HTC Desire Bild: Google


  
Kort tröja. Bild: Hm.se

  
Lackleggins Gina tricot. Bild: Google

 
''Jacka'' Carlings. Bild: eheh .. jag? ;;

     
GLAJJORR Bild: Bikbok.se
- - - - - - - - -
hyffsat nöjd.

Av ischlabehle - 18 januari 2011 20:17


kent -  Sverige

Av ischlabehle - 17 januari 2011 20:46

Inget är på riktigt när man lever som vi lever här

nej det är luft som kommer ur oss

och många är för små för att ens orka ta sig upp på knä

ja det är ditt och mitt liv


jag gömmer mig på hästen och jag ger inget en ärlig chans

när jag faller för musiken
och några trillar alltid

jag skiter i om jag är falsk

men då och då kan något vackert växa upp

som en blomma ur en cancerkropp

hur kan det komma nåt ur oss som är så ruttna i vår kropp

- - - - - - -
 
- - - - - - - - - - -
det måste va nåt fel
nåt fel

det måste va nåt fel

Ovido - Quiz & Flashcards