ischlabehle

Alla inlägg under februari 2011

Av ischlabehle - 28 februari 2011 10:04

Vi umgås på vår arbetsplats
Vi utvecklar vår framtid
Olycklig
utan förtroende
med arbetslöshet

Av ischlabehle - 27 februari 2011 21:15

jag spelar utan personlig insats här

Foto: Emma Moberg :  www.emmaamoberg.blogg.se 

- - - - -

Jag ljög med luften i ett inbyggt sken

Minns du när vi dansa fram i ljudvågornas inblick i livet?

Av ischlabehle - 26 februari 2011 23:14

Människor klagar på deras problem över att inte kunna säga nej, jag hatar er.
Säg nej.
- - - -

Ge mig sommar
Ge mig plus gånger grader
  

Av ischlabehle - 26 februari 2011 00:30

det är svårt att ge folk presenter
komma på
rama in
ge mening och betydelse



Bild från jayy voon monroes myspacee
- - - - - - - - --
How can u love me so hard when i am so ugly?  

Av ischlabehle - 25 februari 2011 21:01

Med kraft och intensivitet
rör jag mig i ljuset
Mörkret slits ifrån min närvaro
och jag kastas in i en famn
Där lycka råder

Jag göder mitt anlete för högre makter  

Av ischlabehle - 22 februari 2011 19:36

bring me the horizon, korn , system of a down, avenged sevenfold, bullet, volbeat, soilwork, parkway drive osvosvosvosvovo

taaaagggaa!

Av ischlabehle - 21 februari 2011 21:09

  

Sista fula bilden  nu, k bra  
 - - - - 
Haha fan , jag älskar dig

Av ischlabehle - 21 februari 2011 17:46

Om jag rycker upp mig ändras ingenting
om jag rycker upp mig
fan
vi skiter i att ens fundera på det
jag är ju ändå jag?

fett het brud osvosv
- - -
fräsch oxå xoxo  

Ovido - Quiz & Flashcards