ischlabehle

Alla inlägg under november 2010

Av ischlabehle - 23 november 2010 18:55

Välkommen hem, Välkommen
När tänkte du komma?
Blir det bara du och jag?

Av ischlabehle - 23 november 2010 18:51

Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld
Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll

- -

Tror jag accepterar ditt erbjudande, accepterar dig. Jag är ful som fan.

Av ischlabehle - 23 november 2010 12:25

Helvete
- vad ont jag har.

Var hos sjukgymnasten igår, ska dit idag också. Så krossad, överkörd
skolan blev utan mig idag.

  

Trötta ögon.

You have a theory, i have a gun.

Av ischlabehle - 21 november 2010 19:16

Love, gimme me love, gimme me love,
I don't need it but I'll take what I want from your heart
and keep it in a bag in a box on the floor with an X,
gimme me more, gimme me more

na na na na na na na na na na na na na

Nu suger livet, men jag gillar vinddraget.

16

Av ischlabehle - 10 november 2010 17:30

Grattis Isabelle
livet går vidare
men jag är fast i dåtid
vill inte släppa taget
inte riktigt än

Av ischlabehle - 8 november 2010 14:27

simsallabinmums

Av ischlabehle - 4 november 2010 15:08

Du står där med ditt nöjda flin, du tittar på mig och jag känner mig naken.

Dra åt helvete.

Av ischlabehle - 4 november 2010 15:03

de skriker mitt namn
skriker

- - - -
Fett seg dag, huvudet försöker ha ihjäl mig
imorrn får jag äntligen hämta ny medicin
a-we-som-e
- - - -

Kidnappad ikväll, tufft.

Ovido - Quiz & Flashcards