ischlabehle

Alla inlägg under juni 2011

Av ischlabehle - 28 juni 2011 20:54

dunk dunk dunk
ultraljud av tom materia
dunk dunk dunk
din hand på min axel
schu schu schu
glas splittras emot asfalten
dunk dunk dunk - (dunk)
sorry for party rocking
baby babe baby

  bild: google

Av ischlabehle - 27 juni 2011 19:53

det enda jag vill göra är att ligga själv
du är stommen i ditt egna misslyckade mig

Av ischlabehle - 26 juni 2011 18:47

hur ska jag veta vad jag ska berätta för världen när jag inte längre tror på verkligheten?
allting vrider, snurrar och gnyr i min hjärna
vad gör jag för fel som aldrig hittar hem?
förtjänar jag denna kyla, värme om du så vill
ligger i solen och känner hur huden tar emot solens värme
ändock ryser jag inombords när smärtan i huvudet gör synen svart

Av ischlabehle - 25 juni 2011 20:57

  varför tvekar jag så jävla mycket för?

Av ischlabehle - 24 juni 2011 23:33

7 olika sorters blommor
inte prata med någon
lägga under kudden
och drömma om dig

 

Av ischlabehle - 24 juni 2011 23:30

jag försöker ta kontroll över dig
men sanningen är den att för varje krafttag
försvinner du
mer och mer
hur ska jag någonsin kunna förstå dig
om du för varje dag glider längre och längre bort
men vill jag egentligen veta allt?
ju mer jag vet, ju mer jag får känna
desto hårdare slår mitt vätskefyllda hjärta

 

Ovido - Quiz & Flashcards