ischlabehle

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av ischlabehle - 15 juni 2011 20:27

jag vet att jag sagt att min hjärta slår för dig, jag ljög för dig
det slår för två
din kärlek och mina alternativ
jag är under en förbannelse

jag vet att jag sagt att min hjärta slår för dig, jag har ljugit pojken min
ljugit
allting jag rör vid förvandlas till sten

till sten
snälla tro mig

lämna mig ifred
allting jag rör vid förvandlas till sten
jag har din kärlek och jag har mina alternativ
så tro mig älskling, jag tänker utnyttja det här
ta tillbaka
varje ord jag någonsin har sagt till dig
allting jag rör förvandlas till sten
allt började med en förbannelse
så snälla håll om mig
och lämna mig ifred

Av ischlabehle - 15 juni 2011 15:57

eftersom jag drar till götet och metaltown imorrn så kör jag på med dem här sista.. bloggtorkainläggen

Dag 15 - En låt som får mig på bra humör


Dag 16 - Mitt favoritklädesplagg

älskar mjukisbyxor, mitt rekord på mjukisar sträcker sig.. i typ månader
hahah sluskis
Dag 17 - Vad vill jag med livet
få igen det jag kämpat för, vara själv och stark och inte behöva va rädd om pengar som jag hitills bara har fått upplevt.
Sen vill jag bli försvarsadvokat, adoptera ett barn som har det svårt. Ursprungsland kvittar.

Sen om jag hittar någon som orkar med mig,, fine. Men annars är jag trygg själv också.

Ovido - Quiz & Flashcards