ischlabehle

Alla inlägg under januari 2011

Av ischlabehle - 10 januari 2011 21:11

  
2008
  
fint

Av ischlabehle - 10 januari 2011 20:38

  
ibland saknar jag det, innan dig och dig.. när jag ville vara nära dig.
galet att du är en person idag, jag säkert skulle vara rädd för.
- - -
sömnen är så simpel
jag vaknar sittandes flera gånger varje natt
(men inte ger jag upp)
jag vaknar av att jag pratar om förbjudna saker
men inte fan ger jag upp (min simpla sömn)

Av ischlabehle - 9 januari 2011 18:58

Jag är nog maktlös inför de små stunderna din mjukhet träder fram
ska jag någonsin våga tro på det här
Jag har inte kraft att kontrollera kärleken som hugger mig 
i alla organ


åh vad jag älskar linnet, jesus marias alldeles för korta klänning.
skolan börjar igen imorrn,

men egentligen uppfattar jag inte såna där ändringar längre.

Av ischlabehle - 9 januari 2011 16:26

Varför lever vi inte bara livet baklänges?

Av ischlabehle - 4 januari 2011 17:41

It's a little bit funny
This feeling inside.
I'm not one of those who can
Easily hide.

I don't have much money
But boy if I did
I'd buy a big house where
We both could live.

So excuse me forgetting
But these things I do.
See I've forgotten if
They're green or they're blue.

Anyway the thing is...
What I really mean...
Yours are the sweetest eyes
I've ever seen.

And you can tell everybody
This is your song


varför är den mest förvirrade känslan, så förvirrad?
jag vet inte längre hur jag ska uttrycka mig

Av ischlabehle - 2 januari 2011 17:55

Nytt år, osv


Varför börjar alltid ett nytt liv efter nyår, varför ska vi börja om?
Vi faller ju alltid tillbaka förr eller senare, måste vi ha en hållplats att börja och komma tillbaka till för att kunna leva.. tex hälsosamt?

Jag orkar inte ens börja om, lika bra att fortsätta med allt som det är.
Att få röra dig någon gång ibland gör allting lättare.

Ovido - Quiz & Flashcards