ischlabehle

Alla inlägg under oktober 2010

Av ischlabehle - 24 oktober 2010 00:44

jag blir lycklig av att veta att hon inte vill ha dig

jag blir ledsen för din skull

tortyr

Av ischlabehle - 23 oktober 2010 19:05

jag föddes i en snöstorm jag antar att det var kallt
det finns inga vittnen från den dagen

det finns ingenstans att springa
man vågade inte gå
man tog betäckning, höll sig gömd


kaos
tortyr
destruktivitet
15.48
världen brinner


blås en kyss

Av ischlabehle - 23 oktober 2010 19:00

för dig vill jag vara allt.


inflammation i hela kroppen, psykiskt säger doktorn. Ett rop på hjälp.
Smärtstillande, det funkar inte.

snälla, säg bara förlåt så jag kan förlåta dig. Så jag kan bli frisk.

Av ischlabehle - 16 oktober 2010 20:09

Vi ämnar inte sitta på tronen
ty bladen ej vill grönska
Vi sitter här på jorden
oss själva i oförändrad glömska

  
Du orkade inte mitt hjärta, du orkade inte mig
du orkade inte min kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards