ischlabehle

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

svärmorsmardrömmen

Av ischlabehle - 31 maj 2011 17:57

det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det är hårt
Ett liv på rutin är glädjelöst liv
jag super hellre stenhårt och dör i förtid
mina hjärtslag och beaten går i samma takt

jag minns det som de var igår med andra ord inte alls

Baby jag vet att jag är crazy
men jag skiter i vad morsan din säger
kärringen kan hålla käft
svärmorsmardrömmen besöker dig i sömnen

Inte mitt fel att jag föddes som en schizofren
och alla psykologer misslyckades med att hitta felet
Vi lägger ner hör ni mig
måste döda massa tid innan tiden dödar mig
kommer aldrig kunna hinna ikapp
för den är fan lika snabb som en snubbe som är duktig på att springa snabbt


Fattar inte vad du gör men du lyckas vara ful
ärligt talat du är inte så jävla snygg som du ser ut

Dricker så jag knappt kan se och stappla ner
för trappan har lovat mig själv att aldrig partya mer
dagen efter börjar man halsa rent
man lever bara en gång tackar fan för det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ischlabehle - 12 mars 2014 11:12

Positivismen - Strävan efter absolut kunskapOm man rensar bort allt man trott sig veta, men som man egentligen inte vet, då får man kvar en kärna av säker kunskap, "hårda fakta". På denna säkra grund kan man sedan bygga upp vetenskapen. All "kunskap"...

Av ischlabehle - 15 maj 2012 19:31


Everybody broken promise that I ever fucking made   Is adding to the complex that is driving me insane.         ...

Av ischlabehle - 23 februari 2012 12:17

Du är jäkligt finOch jag gillar att du ler när jag säger nånting smartSom om jag faktiskt gjorde nån skillnadOch du har ganska bra smakLite Clash och så nåt med Ebba GrönDu har småcharmigt stökigt, gör helt okej crêpesMen en gnutta för mycket av röke...

Av ischlabehle - 23 november 2011 21:00

Inte bara en klump i magenutan 23 Känns som om jag svalt fel  ...

Av ischlabehle - 9 november 2011 21:33

SOM ROSOR&SOM BLÅSOR&SOM SOMDIG 

Ovido - Quiz & Flashcards