ischlabehle

Alla inlägg under mars 2011

Av ischlabehle - 8 mars 2011 23:39

  

i dont need u tonight
i've been having the time of my life
i dance alone

Av ischlabehle - 7 mars 2011 10:10

   Jag + emmaamoberg.blogg.se + Tilda ^ + Remy = a* 7x2
  

Av ischlabehle - 6 mars 2011 22:39

frågan är om mörkret är mer rädd för mig
om det är mitt fel att skymningen flyr
jag är ljuset
som reflekteras i dina ögon
och som suger ur svärtan i dina pupiller
och njuter av att se den krympa

  

Av ischlabehle - 5 mars 2011 19:01

A loser can win whenever they want to
All they gotta, gotta do
Is bring you down (bring you down)

  

Av ischlabehle - 3 mars 2011 20:57

suddigt är bäst

fin i håret, aaah nää ihi

htc desire <3     

Av ischlabehle - 2 mars 2011 20:09

  

Just precis ett år sen, Ljustestning : Fröken Fotograf - Jannice
- - -

Mitt land är ditt land, allt är fritt
Jag är lyssnaren som gråter
ingen hör vad du har att säga
Du stack ett hål i min själ
Du lämnade mitt sår
Det blöder rejält
-

Jag lever för min travbana, jag brinner för mitt intresse.
Jag tror på  min häst, tro mig.


Ovido - Quiz & Flashcards