ischlabehle

Alla inlägg den 7 december 2010

Av ischlabehle - 7 december 2010 21:03

-Jag blir nog aldrig hon som skriker i kudden.

Av ischlabehle - 7 december 2010 20:50

Då var vi här igen, står vi på samma golv?
Det känns som hårt stengolv, men du står på en röd ryamatta.
Du är inte här med mig.

Jag är hel
Utan dig
Och det
Känns jättekonstigt

Av ischlabehle - 7 december 2010 16:38

So disconnected, going through the motions again
So disconnected, everything goes over your head
So disconnected, you got me hangin by a thread
So disconnected, when will this cycle end?
- - - -

23.46
låter mig själv skrika, låter mig dansa
hamnar på knä
drar handen genom håret
och krossar legoslottet
jag byggt
för att glömma bort att tänka på dig
02.24
jag är fri

Av ischlabehle - 7 december 2010 14:35

Våldgästat iheartdropdead.com och beställt lite nya kläder, lyckan är brutal haha.

  

Gjort min drömaoutfit, hoppas du får se den. Du precis Du.

Ovido - Quiz & Flashcards